fuckthislove

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Du är allt !<3

Av Angelica lindholm - 4 juni 2012 14:30

   Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge
För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag
För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge
Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica lindholm - 26 mars 2013 19:18

Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek.. Alla behöver kärlek, även om du inte går runt och tänker på det. När man sitter på bussen t.e.x och ser ett par komma in och typ pussas. Så tänker jag iallafall ''Åh om de där bara var jag'' ...

Av Angelica lindholm - 25 mars 2013 18:05

Om du vill ragga upp en Kille/Tjej och inte vet hur du ska göra.  Fortsätt läs så kanske du kan få en raggningsrepliik ;)   1. Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. 2.Du är som luft för mig, omöjlig att leva utan. 3.Hej! har köp...

..

Av Angelica lindholm - 25 mars 2013 17:15

Att förlora sin bästavän är typ som att bli huggen med en kniv i ryggen... Det sägs att ens bästavän alltid kommer tillbacka, men är det verkligen sant? Eftersom att jag nu har förlorat min, känner de inte som vi kommer bli vänner igen... Jag gjo...

Av Angelica lindholm - 17 juni 2012 21:52

Jag gör slut  med dig men vi kan alltid vara vänner ? det är exakt som att säga, Du din hund har dött men du kan alltid behålla den ? Stör mig på sånna människor så de svider in i hjärtat, jag älskar dig super mycke men du har känslor för andra oc...

Av Angelica lindholm - 6 juni 2012 16:01


   Här har vi en bild på SYSTER SIGNE !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards