fuckthislove

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

..

Av Angelica lindholm - 25 mars 2013 17:15

Att förlora sin bästavän är typ som att bli huggen med en kniv i ryggen...

Det sägs att ens bästavän alltid kommer tillbacka, men är det verkligen sant? Eftersom att jag nu har förlorat min, känner de inte som vi kommer bli vänner igen...

Jag gjorde en ganska onödiga sak, men det oroade mig....



Om du är orolig över något, va inte rädd att ta reda på det. Du ska inte behöva gå och känna dig orolig..

Jag hatar den känslan verkligen. Den får mig att vilja dö..

Har typ inge mer att skriva bara en sak.


Sundus, vi har känt varandra i 1 år snart,  det känns som vi alltid har vart vänner.

Vänskapen mellan oss började redan första dagen i skolan, och jag viste redan då att vi skulle bli vänner.

Även om vi bråkat och så.. Så har vi alltid blivit vänner igen..

Men den här gången så känns det inte som det.  Du är den bästavän jag verkligen haft, att jag fått den här tiden med dig har varit bäst. Du har gjort åk ''7'' till det bästa skolåret. Även om vi inte blir vänner igen och du sitter och läser detta. Vill jag att du ska veta,

DU ÄR DEN FINASTE PERSONEN SOM FINNS. ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET, FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG. DET SPELAR INGEN ROLL OM VI ÄR VÄNNER ELLER OVÄNNER. DU KAN SÄGA VAD DU VILL TILL MIG. ALLLA MINA HEMLIGHETER JAG SAGT T DIG, HOPPAS JAG ATT DU HÅLLLER DOM. EFTERSOM ATT JAG LITAR PÅ DIG.

yasmin, det är samma sak med dig. Du är min underbara syster. Du är sjuk fin, tänk alla gånger jag hjälp er.

Som t.e.x när du sundus bråkade med H och jag skrev t han och fick ta skit.

Eller när du yasmin har det svårt...

KOMMER FÖRALLTID ÄLSKA ER VAD SOM ÄN HÄNDER. Ni är änglar utan vingar.

FÖRLÅT..  // MARTINA BERG.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica lindholm - 26 mars 2013 19:18

Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek.. Alla behöver kärlek, även om du inte går runt och tänker på det. När man sitter på bussen t.e.x och ser ett par komma in och typ pussas. Så tänker jag iallafall ''Åh om de där bara var jag'' ...

Av Angelica lindholm - 25 mars 2013 18:05

Om du vill ragga upp en Kille/Tjej och inte vet hur du ska göra.  Fortsätt läs så kanske du kan få en raggningsrepliik ;)   1. Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. 2.Du är som luft för mig, omöjlig att leva utan. 3.Hej! har köp...

Av Angelica lindholm - 17 juni 2012 21:52

Jag gör slut  med dig men vi kan alltid vara vänner ? det är exakt som att säga, Du din hund har dött men du kan alltid behålla den ? Stör mig på sånna människor så de svider in i hjärtat, jag älskar dig super mycke men du har känslor för andra oc...

Av Angelica lindholm - 6 juni 2012 16:01


   Här har vi en bild på SYSTER SIGNE !

Av Angelica lindholm - 6 juni 2012 15:44

Shabadaba doo ;) igår kte vi på klassresa och kan säga de redan nu jag längtade verkligen inte... Vi sammlades vi skolan ungefär kl halv 9 och åkte 9 sen så kom vi fram vid 10 ungefär.. och det jag gjorde direkt var ju att pcka upp alla mina saker oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards