fuckthislove

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

SCARRRYYY

Av Angelica lindholm - 6 juni 2012 15:44

Shabadaba doo ;) igår kte vi på klassresa och kan säga de redan nu jag längtade verkligen inte... Vi sammlades vi skolan ungefär kl halv 9 och åkte 9 sen så kom vi fram vid 10 ungefär.. och det jag gjorde direkt var ju att pcka upp alla mina saker och sen dunkade lite musik och sen badade jag och sen paddlade jag kanot ;) hihi sen så typ bastade jag i 3-5 timmar ungefär xd hihi vi hälde på saft och kan säga de ;) Saft smackar mycke bättre än vad de luktar HAHAHA ;) men iaf och sen så hade vi typ ng samling och det var kvällsmat och efter det så skulle vi ha femkamp elr vad det heter och vi kom 2a känner mig typ stolt xd haha men iaf och sen var det typ godis och sånt skit och sen kommer de roliga SPÖCKHISTORIA hihi vi satt och lyssnade på 5 st komemr inte ihåg dom men iaf 1 kommer jag ihåg ska berätta den nu ..

Det fanns en gammal tant som heter Signe Sandberg, hon jobbade som skolsköterska och tog spruto på små bar som hade en sjukdom .. och hon åkte till väseråsgården för att bota (stavning) dom små barnen som hade  den här sjukdomen, hon tog dom på morgonen på dan och mellan 12-3 barnen vägrade och sprang in i sit rum in i gardenroben och gömmde sig och hon går och sliter ut dom och trycker in sprutan i armen på dom ..  och dom här pojkarna som hon tog de på sov i rum 13 tror jag och hon börjar från rum 1 till 15 elr ngt sånt och går sakta genom korridorerna.. och sen går hon tillbaka och in i alla dörrar och kollar t alla barnen .. så det var den historian och jag blev ju såklart skiiit rädd och vågade inte sova och sen kl 2 på natten hör jag och frida korridor dörren öppnas sakta .. och en tungt men lätta steg flytta dig igenom korridoren... sen öppnades dörren in t vårt rum och det blev is kallt halva sidan på mig blev helt kall.. och då känner jag och frida någon som går förbi oss med tunga ocg lätta steg och sen sätter hon sig på vår säng kant .. och jag blev skiit ledsen asså skiiit rädd och wilma och moa sov .. sen efter 2 min hörde vi garderoberna dallra och jag blev skiit rädd... sen efter kl 3 var allt lungt och vi sov ...

Idag så har vi paddlat kanot och allt xd ehm vi har packat och städat och sen så åkte vi hem ;) så tack alla för en underbar SKOLRESA  Alla i 6an på tuppen <333 ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica lindholm - 26 mars 2013 19:18

Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek Kärlek.. Alla behöver kärlek, även om du inte går runt och tänker på det. När man sitter på bussen t.e.x och ser ett par komma in och typ pussas. Så tänker jag iallafall ''Åh om de där bara var jag'' ...

Av Angelica lindholm - 25 mars 2013 18:05

Om du vill ragga upp en Kille/Tjej och inte vet hur du ska göra.  Fortsätt läs så kanske du kan få en raggningsrepliik ;)   1. Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet. 2.Du är som luft för mig, omöjlig att leva utan. 3.Hej! har köp...

..

Av Angelica lindholm - 25 mars 2013 17:15

Att förlora sin bästavän är typ som att bli huggen med en kniv i ryggen... Det sägs att ens bästavän alltid kommer tillbacka, men är det verkligen sant? Eftersom att jag nu har förlorat min, känner de inte som vi kommer bli vänner igen... Jag gjo...

Av Angelica lindholm - 17 juni 2012 21:52

Jag gör slut  med dig men vi kan alltid vara vänner ? det är exakt som att säga, Du din hund har dött men du kan alltid behålla den ? Stör mig på sånna människor så de svider in i hjärtat, jag älskar dig super mycke men du har känslor för andra oc...

Av Angelica lindholm - 6 juni 2012 16:01


   Här har vi en bild på SYSTER SIGNE !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards